torsdag 1 oktober 2015

Andra inlägget 29/9

29/9

Några saker stod på schemat idag.
1: Dra ihop skarven på framvagnen, vi kommer inte laga den nu men se till att den inte blir värre i vinter :)
2: En ordentligt utvändig tvätt
3: Få bort proppen i vasken
4: Koppla på el
5: Börja tömma på de saker vi körde upp i den

Så det var bara att släpa ut högtryck, hinkar med varmvatten, bilschampo och skurborste.
Tack vare en liten byggställning var det inga problem att nå för mig ;)

Jag trodde att skiten skulle sitta hårdare men när jag blött Sunshine med vatten var det bara att skrubba av med borste, fick gå över ytan ett par gånger då man lätt missar men jisses vilken skillnad och vad skönt att det inte var större jobb än såhär. Man kan ju konstatera att den såg värre ut än den var.
Jag är fortfarande ambivalent angående planlösningen, ska jag ta bort den gamla toaletten och öppna upp eller ska jag låta den vara kvar och inreda till en stor garderob?
Ska jag bygga en fast stor säng eller försöka ha kvar möjligheten till att ha bord och soffor?

Nåja, planen är ju att den ska vara klar till nästa säsong och börja rulla i vår igen så jag har väl tid på mig att bestämma. Denna vecka ska ju det som är inne i den ut, så att jag kan börja maskera för ommålning och fundera på hur jag lättast får in en ny matta i den :)

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar